sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Ompeluinnostus!

Olen hurahtanut ompelemiseen! Olen aina ajatellut olevani huono siinä. No todellakin olen ollut huono! Sen vuoksi olen ollut huono, kun olen aina ajatellut olevani huono, enkä siis ole tehnyt ompelutöitä juurikaan ollenkaan! Ja olen myöskin ajatellut, etten osaa lukea kaavoja. No empä vissiin! Jos osaa lukea suomea, osaa lukea kaavoja ja google auttaa vaikeissa termeissä :) Netti on pullollaan ohjeita, miten pitää esim. raglanhiha tehdä ja niin minäkin sen osasin tehdä ja helppoa oli! Ja onhan mulla toi ihana saumurikin! Sillä on helppo ja ihan sairaan nopea tehdä työt kädenkäänteessä valmiiksi! :)

Olen tehnyt pienelle pari tilkku-pehmoa ja kolme on vielä tulossa! :) Suuri Käsityölehdessä oli tilkkupehmojen ohjeita ja niitä olen sitten tehnyt ja ihan hyvin ne on onnistuneetkin! :) Possusta neiti ei ollut kovin vaikuttunut, mutta molla-maijaa pieni rettuuttaa perässä, halailee  ja antaa sille moiskuja :)

Käy katsomassa kuvat pehmoista välilehdeltä SikSakkia ja innostu sinäkin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti